Att beställa

Här kommer en genomgång av hur du går tillväga för att bli ägare till en "glimrande" känsla.

För att se alla smycken leta i de olika kategorierna till höger på bloggsidan under rubriken "smycken".

1. Maila din beställning till mig genom fliken "kontakta mig"

2. Skriv upp vilken/vilka produkter du vill köpa (gruppnamn, produktnamn, antal samt pris). Om nummer finns så hänvisa till detta om inte så försök så utförligt att ange önskemål ex rosa kula, grönt hjärta m.m.
Skriv även ditt namn och adress på beställningen.

Jag kan garantera att i de grupper där det finns väldigt många olika variationer,exempelvis "Färgglada med berlocker"spelar det knappt någon roll vilket armband man väljer..alla har nämligen något unikt.

3. Jag sänder dig därefter en orderbekräftelse med totalbelopp (frakt på 19:- tillkommer varje order)och anger vilket konto som skall användas för inbetalning.

4. Betalning skall ske per omgående från att du erhållit orderbekräftelsen (dock senast 3 bankdagar)annars annuleras ordern och smyckena läggs åter ut för försäljning.

5. När din betalning inkommit på Sbazar´s konto sänds smyckena direkt hem till din brevlåda

(Sbazar frånsäger sig allt ansvar för postens transport eller slarv)

Sen är det bara att njuta på......


♥  Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0